24 ساعته آنلاین
یدک کش صالحی

روش های موثر ایمنی جاده 1401

ایمنی جاده

روش های موثر ایمنی جاده 1401

رانندگان و شیوه های ایمنی جاده درجه یک اولین پیام ایمنی در جاده همه رانندگان می دانند که ایمنی در جاده ها بسیار مهم است . مهم نیست که ماشین شما چقدر امروزی و براق باشد. این به طور کامل از شما در برابر تصادفات محافظت نمی کند مگر اینکه با هوشیاری و پشتکار رانندگی کنید.

اگر می‌خواهید از تصادفات جلوگیری کنید، این توصیه‌های مفید ایمنی جاده‌ای می‌تواند راه طولانی را به شما ارائه دهد. به یاد داشته باشید، هیچ چیز بیشتر از ایمنی کامل شما در پشت فرمان مهم نیست. همچنین حفظ امنیت دیگران در اطرافتان ضروری است. این شامل مسافران و سایر رانندگان می شود.

ایمنی جاده
ایمنی جاده

برای سفر خود آماده شوید

بدون اینکه از قبل برای آن آماده شده باشید، به یک رانندگی طولانی نروید. تمام جاده ها و بزرگراه هایی را که می خواهید طی کنید مشخص کنید. تعیین کنید دقیقا چه زمانی می خواهید به مقصد برسید.

شماره یدک کش مسیر مورد نظر رو در گوشی خود ذخیره نمایید. امداد خودرو سراسری صالحی 09115189209

مثال در مسیر استان گلستان کمربندی علی آباد کتول هستید حتما شماره یدک کش علی آباد ذخیره داشته باشید.

هر وقفه ای را نیز در نظر بگیرید. آماده سازی حیاتی است. بسیار مهم است که به خوبی آماده شوید تا مطمئن شوید بدن شما هوشیار است و قادر به رسیدگی به نیازهای رانندگی و تمرکز برای مدت طولانی است. تصادفات معمولاً در هنگام تاریکی نیز رخ می دهند. شما باید مطمئن شوید که شب قبل از رفتن به یک رانندگی بزرگ، خواب کافی دارید

در مورد استفاده از کمربند ایمنی کوشا باشید

هرگز نباید از استفاده از کمربند ایمنی خود غافل شوید . استفاده از کمربند ایمنی به عنوان راننده بسیار مهم است. قرار دادن آن به عنوان مسافر نیز به همان اندازه حیاتی است. هر زمانی که پا به داخل وسیله نقلیه گذاشتید، باید آن را ایمن داشته باشید، بدون استثنا. کمیسیون ایمنی راه ها نیز حقایق هشدار دهنده ای برای افرادی که از کمربند ایمنی استفاده نمی کنند، دارد.

در مورد تکنیک خود به عنوان یک راننده انعطاف پذیر باشید

رانندگان مسئول باید بتوانند تکنیک های رانندگی خود را با عوامل موجود جاده تنظیم کنند . رانندگانی که موفق به انجام این کار نمی شوند بیشتر در معرض انواع تصادفات جدی قرار می گیرند. آگاهی از آب و هوا ضروری است. یخبندان، مه و باران های شدید همه شرایط آب و هوایی هستند که می توانند خطرات شدیدی را در جاده ها به دنبال داشته باشند. ر

انندگان باید مشکلات دید را جدی بگیرند. وقتی دید ضعیف است، باید آهسته تر رانندگی کنند. آنها باید چراغ های جلوی خود را نیز روشن کنند.

از حواس پرتی رانندگی دوری کنید

رانندگانی که مسئولیت پذیر هستند کسانی هستند که هرگز از توجه کامل به جاده های روبروی خود کوتاهی نمی کنند. اگر می خواهید یک جادوگر ایمنی جاده باشید، باید به عوامل حواس پرتی نه بگویید. وقتی پشت فرمان هستید هرگز با تلفن همراه خود صحبت نکنید. هنگام رانندگی به پیامک ها پاسخ ندهید. هر زمان که با وسیله نقلیه کار می کنید خونسرد و آرام باشید.

از بدن خود اطاعت کنید

بدن شما پادشاه است دقیقاً می داند که چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید. اگر در حال رانندگی هستید و به نوعی احساس نمی کنید که در شرایط عالی هستید، بدن شما با شما ارتباط برقرار می کند. به درد و درد، درد و گرفتگی عضلات توجه کنید. اگر شروع به احساس چیزی غیر از فوق العاده کردید، باید دست به کار شوید و استراحت کنید. رانندگی را متوقف کنید و به پیاده روی سریع بروید. به آرامی اما با اطمینان نفس بکشید. کمی حرکات کششی انجام دهید. آب خنک بنوشید. حرکت جریان خون را تقویت می کند و پاسخگویی راننده را تشویق می کند.

صرف نظر از اینکه شما به تازگی گواهینامه خود را شش ماه پیش گرفته اید یا 60 سال پیش، و صرف نظر از تعداد بلیط ها یا تخلفاتی که در طول مسیر دریافت کرده اید، اکثر ایرانی ها خود را راننده های خوبی می دانند .

اما حتی بهترین رانندگان نیز به طرز تاسف باری از قوانین جاده بی اطلاع هستند،پس به قوانین جاده ای احترام بگذارید و آنها را رعایت نمایید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Telegram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =

تماس مستقیم